T: 26140 03948E: zania_alexiou@yahoo.gr
espa

Θεραπευτικός χώρος

Ζάνια Αλεξίου Λογοθεραπεύτρια

Υπηρεσίες που παρέχονται

Σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο, προσαρμοσμένο στις ανάγκες παιδιών και γονέων, παρέχουμε υπηρεσίες λογοθεραπείας (αξιολόγηση, θεραπευτικοί στόχοι, παρέμβαση). Έπειτα από λεπτομερή αξιολόγηση, σχεδιάζουμε το ατομικό πρόγραμμα θεραπείας θέτοντας κατάλληλους θεραπευτικούς στόχους και προχωράμε στην αποκατάσταση των διαταραχών που παρουσιάζει το άτομο.

1. Ποιοι είμαστε

Ο θεραπευτικός μας χώρος απευθύνεται σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας και εφήβους, με αναπτυξιακές και μαθησιακές διαταραχές.

Υπεύθυνη του χώρου είναι η Ζάνια Αλεξίου, Λογοπαθολόγος-Λογοθεραπεύτρια, Πτυχιούχος ΑΤΕΙ Πατρών, μέλος του Συλλόγου Επιστημόνων Λογοπαθολόγων Λογοθεραπευτών Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ) και συν-συγγραφέας του βιβλίου “Μαθαίνω με τον Τυπάκο” (Εκδόσεις Ροτόντα, 2015). Το βιβλίο αυτό αποτελεί υλικό εκπαίδευσης για παιδιά και εφήβους με αναπτυξιακές διαταραχές.

Το κέντρο συνεργάζεται με εξωτερικούς εργοθεραπευτές, ψυχολόγους, παιδοψυχιάτρους και άλλες ειδικότητες.

2. Αξιολογητικά εργαλεία

Στο χώρο μας χορηγούνται τα ακόλουθα αξιολογητικά εργαλεία:

  • Λογόμετρο (Πρωτοποριακό τεστ γλωσσικής αξιολόγησης για την ανίχνευση Γλωσσικών Δυσκολιών στον προφορικό και το γραπτό λόγο σε παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας)
  • Δοκιμασία Γλωσσικής Αντίληψης και Έκφρασης
  • Δοκιμασία Εκφραστικού Λεξιλογίου
  • Δοκιμασία Εικόνων Δράσης
  • ΠΛΑΣΗ (Πρωτόκολλο Λογοπεδικής Αξιολόγησης Σχολικής Ηλικίας)
  • Α’ Τεστ (Ανιχνευτική Δοκιμασία Σχολικής Ετοιμότητας)
  • ΕΔΑΛΦΑ (Εργαλείο Διεπιστημονικής ομάδας για την Αξιολόγηση του επιπέδου Λειτουργικότητας παιδιού στο Φάσμα του Αυτισμού)
  • MORE (Motor-Oral-Respiratory-Eye)
  • ΑνΟμιΛΟ4 (Τεστ Ανίχνευσης Διαταραχών Ομιλίας και Λόγου για παιδία από 4 χρονών)
  • Αναπτυξιακό Μοντέλο Αξιολόγησης και Παρέμβασης στις ΔΑΔ

3. Μέθοδοι Παρέμβασης

Στο χώρο μας υπάρχει εξειδίκευση στα ακόλουθα προγράμματα/συστήματα:

  • Σύστημα Εναλλακτικής Επικοινωνίας μέσω ανταλλαγής εικόνων (PECS)
  • Δομημένη Εκπαίδευση TEACCH
  • Εντατική Αλληλεπίδραση (Intensive Interaction)
  • Κοινωνικές Ιστορίες (Social Stories)
  • Γλωσσικό Πρόγραμμα ΜΑΚΑΤΟΝ
  • Αυτισμός και Παιχνίδι
  • Σύστημα MORE
  • Oral Placement Therapy

Εκτός από τα παραπάνω, υπάρχει εισαγωγική κατάρτιση στις ακόλουθες μεθόδους:

  • Μοντέλο SCERTS
  • Βασική Εισαγωγή στη Μέθοδο Floortime του Greenspan
  • Εισαγωγή στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση

4. Διαταραχές

Στο χώρο μας παρεμβαίνουμε και αντιμετωπίζουμε τις ακόλουθες διαταραχές:

  • Διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (Αυτισμός, Σύνδρομο Asperger κ.α.)
  • Σύνδρομο Ελλειμματικής Προσοχής/Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ)
  • Αναπτυξιακά Σύνδρομα ( Down κ.α.)
  • Νοητική Υστέρηση (ΝΥ)
  • Διαταραχές Συμπεριφοράς
  • Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες
  • Δυσκολίες στοματοκινητικού συντονισμού
  • Καθυστέρηση στην εξέλιξη του λόγου και της ομιλίας
  • Διαταραχές άρθρωσης/φωνολογίας
  • Ειδική γλωσσική διαταραχή
  • Δυσπραξία/Δυσαρθρία
  • Διαταραχές ροής ομιλίας